نسیم اقتصاد- جلسه روسای شعب سرپرستی خراسان رضوی با حضور مدیر عامل موسسه اعتباری ثامن برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد، مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن در جلسه روسای شعب استان خراسان رضوی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه همکاران ساعی در مجموعه ثامن به تشریح واژه اعتماد در بین مشتریان و اهمیت آن در نظام بانکی کشور پرداختو گفت: اعتماد اثرگذارترین واژه در عرصه سیستم بانکداری است. اعتماد،یک توقع و انتظار مثبت ، و تا حدودی احساسی است و به مرور زمان شکل می گیرد ،اما در زمان کوتاهی از میان می رود و دلایل و استدلالات عقلی و منطقی هم همیشه نمی توانند به حفظ آن کمک کنند، پس یک لحظه غفلت از این مسئله می تواند صدمات جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.
نظری توکلی یکی از دلایل موفقیت موسسه ثامن را اعتماد مردم به آن  دانسته و اعلام کرد :این اعتماد حاصل مجاهدت ها و زحمات بسیار زیاد و طاقت فرسایی است که همکاران از بدو تاسیس موسسه تا به حال انجام داده اند و کماکان نیز ادامه دارد  و ما همواره قدردان اعتماد و لطف مشتریان خود بوده ایم.
 وی همچنین گفت : این را بدانید و باور داشته باشید که موسسه اعتباری ثامن ،موسسه بزرگ و باقدرتی است. ما همچنان محکم و استوار به حرکت رو به جلو خود ادامه خواهیم داد ، پس می بایست خود را باور و به سازمان ایمان داشته باشیم و محکم و با قدرت برای رسیدن به اهداف سازمان تلاش کنیم
  نظری توکلی تلاش مضاعف همکاران ، اخلاق مداری و مشتری مداری را از مهم ترین اولویتهای موسسه ثامن عنوان کرده وگفت : اگر قاطعیت مدیر با مهربانی توام باشد تاثیر شگفت انگیزی بر اطرافیان خواهد داشت و فرمانبری با ترس جای خود را به انجام وظیفه با حس مسئولیت پذیری می دهد.
عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری ثامن تلاش و پیگیری برای مطالبات معوق را ضروری خواند و اظهار داشت :  بهترین ابزار جذب نقدینگی وصول مطالبات است .مطالبات معوق به وجود آمده را باید با پیگیری مجدانه و با دعوت از مدیونین به مرحله وصول برسانید.و همکاران باید در فرصت های مناسب  جهت وصول مطالبات معوق اقدام کنند .
وی در ادامه تصریح کرد :حسن وصول معوقات بازگشت پول به بدنه سازمان است. باید به مطالبات معوق با حساسیت ویژه ای بنگریم .و با همفکری و ارائه راهکارهای عملیاتی به منظور افزایش نقدینگی و کاهش مطالبات معوق اقدام کنیم.
  مدیر عامل موسسه اعتباری ثامن در پایان جلسه اظهار داشت : مدیر یک شعبه باید بتواند از حداقل منابعی که در اختیار دارد حداکثر استفاده را ببرد .ایراد گرفتن نسبت به مشکلاتی که وجود دارد راه درمان نیست بلکه یک مسئول شعبه باید بتواند به کارکنانش امید را القاء کرده و برای آنها ایجاد هدف نماید و از امکانات موجود بهتربن بهره برداری را بنماید .این چنین مدیرانی که با ایجاد هدف برای کارمندان خود ایجاد انگیزه می کنند ، فقط به فکر سودآوری نیستند ، بلکه سودآوری را یکی از اجزای کار می بینند و سعی و تلاش می کنند در محیط کاریشان به افراد بها داده و باعث شکوفایی شان شوند و شعار هر شعبه یک بانک را با برنامه ریزی محقق می نمایند .
 

اخبار مرتبط

نظرات شما