نسیم اقتصاد- مراسم رونمایی و ورود به بازار خودرو برلیانس کراس (C3) باحضور دکتر مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیران ارشد، معاونان و جمعی از مدیران شرکت های گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از سایپا نیوز، در این مراسم ناصر آقامحمدی مدیرعامل شرکت پارس‌خودرو در سخنانی اظهارکرد: از دو سال پیش تاکنون برنامه توسعه محصول گروه خودروسازی سایپا مبتنی بر تولید و عرضه سالیانه یک محصول جدید به بازار بوده که در این زمینه موفقیت‌های بزرگی نصیب مجموعه شده‌است.
وی افزود: خودرو برلیانس کراس (C3) از جمله محصولات خانواده برلیانس تولیدی در شرکت پارس خودرو است که باتوجه به امکانات، قابلیت‌ها و جذابیت‌های خود می‌تواند نظر مشتریان را در بازار معطوف خود سازد.
مدیرعامل شرکت پارس‌خودرو تصریح‌ کرد: تمرکز تولید محصولات برلیانس در شرکت پارس‌خودرو براساس تصمیم‌های کلان گروه خودروسازی سایپا اتخاذ شده و برنامه‌ریزی‌های دقیقی که در این خصوص صورت گرفت نشان داد که این تصمیم، درست و اصولی بوده‌ است.
آقامحمدی خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر طیف وسیعی از قطعات مورد استفاده در محصولات برلیانس در داخل کشور تولید می‌شود که بیانگر توانمندی‌ها و قابلیت‌های مجموعه قطعه سازی و خودروسازی داخلی است.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود، خط‌مشی گروه خودروسازی سایپا را برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در زمینه توسعه محصول عنوان‌ کرد و گفت: شرکت پارس‌خودرو در مسیر اجرای این برنامه در سایه تلاش کارکنان خود، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت پارس‌خودرو در خاتمه تاکیدکرد: تولیدات آینده شرکت پارس‌خودرو نیز مانند محصولات کنونی در چارچوب‌های کیفی تعیین شده و برخوردار از بالاترین سطوح استانداردی تولید خواهند شد.
در ادامه معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا نیز در این مراسم با اشاره به زحمات نمایندگی‌های فروش سایپا گفت: خروج خودرو پراید از سبد تولیدات گروه سایپا، فعالیت نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش را با دشواری همراه خواهد کرد، اما همکاران مجموعه سایپا در شبکه فروش، با تلاش و پشتکار فراوان همچون گذشته موانع را از سر راه برخواهند داشت.
رضا تقی زاده در خصوص تولید و عرضه خودرو برلیانس کراس (C3) اظهارکرد: برلیانس کراس (C3) به‌زودی از طریق سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به فروش خواهد رسید.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در خاتمه گفت: در دوران تحریم‌ها شرایط همکاری با طرف‌های خارجی به‌گونه‌ای بود که توان گسترش سبد محصولات را نداشتیم، اما امروز می‌توانیم سبد محصولات را گسترش دهیم و در آینده هر سال دست کم دو محصول جدید خواهیم داشت؛ ضمن این‌که پلت‌فرم‌هایی که در مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا به همت متخصصین این شرکت طراحی شده‌است، زمینه‌ای برای فعالیت‌های مهم گروه سایپا در آینده هستند.
 

اخبار مرتبط

نظرات شما